Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier GLS Poland) już od 500,00 zł.
Bezpieczne zakupy
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy - 14 dni na zwrot towaru!
    (dotyczy klientów detalicznych)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Regulaminy hurtowni


Regulamin hurtowni J.Gama

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy,
zasadach obowiazujących w Hurtowni, Panelu J.Gama b2b oraz zasadach zwrotów i reklamacji.


SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne dla Platformy J.Gama b2b
§ 4 Zakupy w Hurtowni i poprzez Platformę J.Gama b2b
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Reklamacje i zwroty
§ 8 Dane osobowe
§ 9 Zastrzeżenia


§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Klient może założyć na Platformie J.Gama b2b swoje Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Klient - podmiot zarejestrowany w Hurtowni jako odbiorca hurtowy
Regulamin – niniejszy regulamin.
Hurtownia - Sprzedawca oraz Platforma J.Gama b2b prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://modnetapety.pl.
Sprzedawca - J.GAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą pod adresem ul. Rudna 4, 42-600 Tarnowskie Góry, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000581108, NIP 6452544687, nr REGON 36279433000000.


§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres pocztowy: ul. Rudna 4, PL 42-600 Tarnowskie Góry
Adres e-mail: biuro@gamatapet.pl
Telefon: 32 285 14 49, Infolinia:  801 000 479, z tel. komórkowych: 32 445 71 03, fax: 32 445 71 04


§ 3 WYMOGI TECHNICZNE PLATFORMY J.Gama b2b

Dla prawidłowego funkcjonowania Platformy J.Gama b2b potrzebne jest:
    Urządzenie z dostępem do Internetu
    Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
Dla złożenia zamówienia poprzez Platformę J.Gama b2b, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.


§ 4 ZAKUPY W HURTOWNI I POPRZEZ PLATFORMĘ J.Gama b2b:

Ceny towarów zawarte w cennikach oraz widoczne na Platformie J.Gama b2b są cenami netto za towar (rolkę) i nie uwzględniają indywidualnych rabatów Klienta.
Spośród dostępnych na Platformie J.Gama b2b sposobów dostawy towaru Klient powinien wybrać dostawę zdefiniowaną, oraz podać dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
Każdorazowo, jeżeli realizacja zamówienia wymaga dostępności wszystkich pozycji stanowiących komplet, wymagane jest wyraźne zgłoszenie tego faktu w sekcji Dodatkowe informacje w polu Uwagi lub w odrębnej wiadomości przesłanej do Sprzedawcy. Zamówienie kompletu nie będzie realizowane jeżeli którykolwiek z towarów należących do kompletu będzie niedostępny.
Zamówienia na towar, który jest chwilowo niedostępny i oczekuje na wznowienie produkcji są ponawiane u producenta do skutku. Pracownik biura Sprzedawcy informuje Kupującego o przyczynach braku możliwości realizacji zamówienia i w miarę możliwości określa przybliżony termin realizacji. Do chwili potwierdzenia przez producenta, że dany produkt jest dostępny Klient hurtowy może zrezygnować z ponowienia zamówienia.
Klient może anulować swoje zamówienia jedynie wtedy, gdy zamawiane towary nie zostały jeszcze zafakturowane, a w przypadku towarów wymagających sprowadzenia z magazynu fabrycznego  -do chwili, gdy Sprzedawca otrzyma od producenta fakturę proforma potwierdzającą rezerwację (terminy, patrz: Harmonogram – wysyłanie zamówień).
Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem hurtowym a Sprzedawcą.
Sprzedawca przekaże Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
Jedynie Klientowi zarejestrowanemu w Hurtowni wyświetlane są na Platformie J.Gama b2b hurtowe ceny netto za towar.
Klienci Hurtowni nie posiadający konta na Platformie proszeni są kontakt mailowy biuro@gamatapet.pl lub telefoniczny 32 285 14 49 w celu aktywowania usługi J.Gama b2b

§ 5 PŁATNOŚCI

Warunki współpracy handlowej, terminy i sposoby płatności jak i poziom kredytu kupieckiego ustalane są indywidualnie z przedstawicielem Hurtowni.


§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Panelu J.Gama b2b, określa go harmonogram realizacji zamówień dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy www.gamatapet.pl
Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Towary zakupione w Hurtowni dostarczane są w zależności od indywidualnych ustaleń z Kupującym:
     Za pośrednictwem firmy kurierskiej
     Za pośrednictwem transportu Sprzedającego
     Osobiście w siedzibie Sprzedającego
Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
W przypadku odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
Kupujący jest zobowiązany do odbioru przesyłki kurierskiej zawierającej zamawiane towary. W przypadku gdy kurier spotka się z odmową przesyłka wraca do nadawcy a Kupujący jest zobowiązany do osobistego odbioru towaru w siedzibie Sprzedawcy w terminie 7 dni roboczych.


§ 7 REKLAMACJE i ZWROTY

Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów zakupionego towaru.
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru. W tym celu należy zgłosić pisemną reklamację dostarczając ją na adres siedziby lub pocztą elektroniczną na adres: biuro@gamatapet.pl
Prosimy o składanie reklamacji dołączając protokół reklamacyjny wraz z etykietami w ilości odpowiadającej ilości reklamowanych rolek.
W zależności od woli Kupującego ma on prawo do:
     Wymiany wadliwego towaru na pozbawiony wad.
     Zwrotu na podstawie faktury korygującej.
     Obniżenia ceny wadliwego towaru.
W przypadku reklamacji Sprzedawca prosi o załączanie kopii protokołu reklamacyjnego sporządzonego wraz z klientem.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ W STOSUNKU DO KLIENTA
    W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
         Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem
         o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
         https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
         Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji
         Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne.
         Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
         Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
         Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 8 DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego Hurtowni jest Sprzedawca.
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera Polityka prywatności Hurtowni.


§ 9 ZASTRZEŻENIA

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
Każdorazowo składane poprzez Panel zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

 

 

Regulamin konta w Panelu J.Gama b2b

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia


§ 1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa), dzięki której Klient hurtowy może założyć swoje indywidualne Konto na Platformie J.Gama b2b.
Klient - zarejestrowany klient hurtowy kupujący poprzez Platformę J.Gama b2b.
Platforma J.Gama b2b – usługa Hurtowni prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://modnetapety.pl
Sprzedawca - J.GAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą pod adresem ul. Rudna 4, 42-600 Tarnowskie Góry, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000581108, NIP 6452544687, nr REGON 36279433000000.


§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres pocztowy: ul. Rudna 4, 42-600 Tarnowskie Góry
Adres e-mail: biuro@gamatapet.pl
Telefon: 32 285 14 49, Infolinia:  801 000 479, z tel. komórkowych: 32 445 71 03, fax: 32 445 71 04


§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
Aktywne konto e-mail
Urządzenie z dostępem do Internetu
Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies


§ 4 KONTO

Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta.
Konto daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego na Platformie J.Gama b2b, sprawdzenie towarów z zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz na Platformie J.Gama b2b oraz wysłać zlecenie przydzielenia do grupy klientów hurtowych na adres biuro@gamatapet.pl
W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@gamatapet.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.


§ 5 REKLAMACJE

Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@modnetapety.pl.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.


§ 6 DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych (ADO) przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Panelu jest Sprzedawca.
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera Polityka prywatności zamieszczona w sekcji informacyjnej dla klientów hurtowych J.Gama.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    konieczność dostosowania Panelu J.Gama b2b do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Hurtowni
    poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biuro@modnetapety.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.






Polityka prywatności Hurtowni J.Gama
oraz internetowej Platformy J.Gama b2b https://modnetapety.pl


Drogi Kliencie!
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez Platformę J.Gama b2b. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.


ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ("Administrator")
J.GAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą pod adresem ul. Rudna 4, 42-600 Tarnowskie Góry, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000581108, NIP 6452544687, nr REGON 36279433000000


DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

Jeśli zamierzasz założyć Konto Klienta hurtowego oraz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie nam Twoich danych osobowych.
Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Hurtowni wraz z Platformą J.Gama b2b i świadczeniem usług przez nas oferowanych („Usługi”).

Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
    Świadczenie usług oferowanych przez nas
    Realizacja Twoich zamówień

Podstawa przetwarzania:
    Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
    Umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    Nasz prawnie uzasadniony interes, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Podanie danych:
    Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.

Skutek niepodania danych:
W zależności od celu, w jakim dane są podawane:
    brak możliwości zarejestrowania się jako Klient Hurtowni
    brak możliwości korzystania z usług Hurtowni
    brak możliwości dokonania zakupów w Hurtowni


OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
    przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych ustanie możliwość dochodzenia
    roszczeń związanych z umową zawartą przez Hurtownię przez którąkolwiek ze stron
         - w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.


BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa,
w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.


TWOJE UPRAWNIENIA

Przysługuje Ci prawo żądania:
    dostępu do Twoich danych osobowych
    ich sprostowania
    usunięcia
    ograniczenia przetwarzania

A także prawo:
    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
    żądania przeniesienia danych do innego administratora

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.


CIASTECZKA NA PLATFORMIE J.GAMA b2b

Nasza Platforma, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
    są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
    umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Platformy
    nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia

Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
    usunąć pliki cookies
    blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości

Na naszej Platformie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
    zapamiętywania informacji o Twojej sesji
    statystycznym
    marketingowym
    udostępniania funkcji Sklepu

Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:

Jeśli nie wyłączysz wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki, oznacza to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.


USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:
    podmiot realizujący dostawę towarów
    dostawca płatności
    biuro księgowe
    hostingodawca
    podmiot ułatwiający optymalizację Platformy J.Gama b2b
    dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia Hurtowni i Platformy J.Gama b2b
    portale społecznościowe


KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?

Napisz na adres e-mail: biuro@gamatapet.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl